چرا عکاسی تبلیغاتی اهمیت دارد؟

تبلیغات و بازاریابی بخش مهمی از فروش محصولات و خدمات است. این فقط در دنیای تجارت صادق نیست ، بلکه در مورد کسب و کارهای محلی ، موسسات خیریه و موسسات آموزشی نیز صادق است. تصاویر می توانند عملکردهای بسیاری را از طریق جلب توجه مشتری ، ساده سازی مفاهیم ، افزایش جذابیت محصول یا خدمات انجام دهند. اما این اغلب بخشی از یک فعالیت تبلیغاتی است که ماندگار است ، اما عکس های قوی در تبلیغات می توانند تفاوت بین “خوب” بودن و بسیار موثر بودن را ایجاد کنند. عکس ها نقش مهمی در تبلیغات و بازاریابی دارند زیرا می توانند داستانی را روایت کنند. همانطور که ضرب المثل چینی باستان به درستی بیان کرد: “یک تصویر ده هزار کلمه ارزش دارد”.

یک کارفرمای باهوش به جای اینکه عکاسی تبلیغاتی و تبلیغات را به عنوان تخلیه هزینه های کسب و کار خود تلقی کنید ، آنها را به چشم سرمایه گذاری نگاه کند. استفاده از تصاویر تبلیغاتی با کیفیت بالا می تواند یک تضمین برای رشد فروش در یک کسب و کار باشد. متاسفانه تعداد کمی از مشاغل هزینه های عکاسی تبلیغاتی و یک کمپین تبلیغاتی حرفه ای را فراهم می کنند و مزایای آن را فراموش می کنند. من موافقم که هزینه عکسبرداری با کیفیت بالا احتمالاً بیشتر از تصاویر غیر حرفه ای یا عکسهای مجانی روی اینترنت است، اما باید توجه داشته باشیم که بعضی شرکت های بزرگ با خوشحالی مبالغ زیادی را برای چاپ و توزیع هزینه می کنند ، اما مایل به صرف هزینه همان عکسی که قرار است چاپ شود  نیستند. در چنین کمپین تبلیغاتی، هرچقدر هم که سرمایه صرف شود، مدیریت سرمایه درست شکل نگرفته است.عکاسی تبلیغاتی غذا

چگونه از عکس در دنیای تبلیغات استفاده کنیم ؟

استفاده خوب از عکاسی می تواند یک مهفوم را به کمپین تبلیغاتی تزریق کند. اکنون عکس های آماده یا استوک در تبلیغات و بازاریابی جایگاهی دارند ، اما همچنین می توان عدم اصالت کالا یا خدمات را به تصویر بکشد. استفاده ضعیف از عکس و تصاویر گرافیکی می تواند یک کمپین را تضعیف یا از بین ببرد زیرا تأثیر واقعی ندارد و اصالت نداشتن آن خدمات را می رساند. عکاسی تبلیغاتی می تواند این تأثیر و اصالت را ایجاد کند. فقط به یاد داشته باشید ، ما توسط پیام های بازاریابی بمباران می شویم. در دهه 1970 روزانه حدود 500 آگهی در معرض دید ما قرار گرفت ، در حالی که امروز می تواند تا 5000 تبلیغ در روز باشد. ” به دلیل این بمباران مداوم ، مصرف کنندگان فقط می توانند چند ثانیه به تصاویر شما توجه کنند، قبل از دور انداختن بروشورها و موارد تبلیغاتی دیگر. بعد از آن ، به صورت چاپی یا آنلاین – در سطل آشغال می رود. در اینجاست که عکسهای عالی می توانند تغییری واقعی ایجاد کنند و ثانیه های ارزشمند را مال خود کند.

پس اصالت در عکس تبلیغاتی یعنی چه ؟ یک عکاس حرفه ای عکاسهای تولید خواهد کرد که منحصر به کسب و کار شما خواهد بود. آنها منحصر به فرد خواهند بود زیرا فقط شما آنها را خواهید داشت. اما مهمتر از همه ، آنها عکسهایی از شما یا کسب و کار شما خواهند بود، چیزی که فقط در اختیار شماست. این عکسها  به شما کمک می کنند تا از رقبای شما متمایز شوند. آنها می توانند متناسب با برند شما باشند که به شما کمک می کند مشتریان مناسب را هدف قرار دهید.

پیامتان را به خوبی منتشر کنید

هنگام برنامه ریزی برای بازاریابی و تبلیغات خود ، همیشه باید سهمی را در بودجه بازاریابی خود قرار دهید که بتواند عکاسی را پوشش دهد. پرداخت هزینه برای یک عکاس حرفه ای انتخاب بسیار منطقی در تبلیغات یک کسب و کار خواهد بود.

مدیریت یک کبپین تبلیغاتی موثر می تواند یک کار ترسناک باشد. اما با عکاسی خوب و پیام واضح می توانید توجه مشتریان را به خود جلب کنید. این کار به مشتریان کمک می کند گام بعدی را به سمت خرید محصولات یا خدمات بردارند.

برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد عکاسی تبلیغاتی به لینک زیر مراجعه کنید:

اهمیت عکاسی در تبلیغات و بازاریابی دیجیتال

9196918790
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *